dinsdag, maart 15, 2011

Zweden

Morgenochtend begint de trip naar Zweden met de grote mobilhome van Sofie haar ouders. Gelukkig hebben Elliott en ik goeie begeleiders in Marliesje, Sofie en haar man en de ouders van Sofie zodat we ons enkel met elkaar moeten bezighouden.
Eens in Zweden ontmoet ik voor het eerst mijn "schoonouders", zo mogen ze toch genoemd worden ondanks dat we niet getrouwd zijn. Ik voel me best wel zenuwachtig nu ik er ineens een hele schoonfamilie bijkrijg. De geschiedenis die Christopher heeft met zijn familie helpt ook wel niet veel tegen de zenuwen maar hopelijk zijn de plooien glad gestreken tijdens de paar dagen die hij vooruit gereisd is. Ze zijn in ieder geval heel benieuwd naar hun schoondochter en eerste kleinkind en ze hebben Christopher alvast goed verwelkomd na hem meer dan twee jaar niet gezien te hebben dus het zal misschien wel goed verlopen. Het vakantiehuis waar we met ons gezelschap verblijven ziet er alleszins al knus en gezellig uit.
To be continued... binnen een weekje als we terug in Belgiƫ zijn.

2 opmerkingen:

IsIs zei

beste Aria

heel begrijpelijk dat je nerveus bent. Ik kom hier binnen een weekje nog eens piepen en hoop een aangenaam berichtje te kunnen lezen

Aria zei

Wie weet wordt het een lang verhaal ;)