zaterdag, januari 12, 2008

Genie

Waarschijnlijk oud nieuws maar door mij pas ontdekt en prachtig bevonden. Ik ben meteen naar de winkel gelopen om twee mooie cd's aan mijn collectie toe te voegen.

De site waar deze filmpjes oorspronkelijk vandaan komen is ook ongelofelijk de moeite waard.

www.blogotheque.net

Vooral de rubriek "concert à emporter" waar echte pareltjes terug te vinden zijn.





En nog een bedenking die niets met het bovenstaande te maken heeft.
Het is nu een paar maanden geleden dat ik iets op mijn blog gepost heb en ik ben telkens verbaasd dat mijn blog nog bestaat...
Heb ik voor eeuwig en altijd een stekje op het net???
Met andere woorden, ben ik vereeuwigd en onvergankelijk?

3 opmerkingen:

Mzungu zei

Voor mij zijt ge zelfs zonder stekje eeuwig en onvergankelijk ;)

IsIs zei

Wil je dan echt eeuwig en onvergankelijk zijn zus? I really wonder

Aria zei

Om een aantal redenen wel maar om meer redenen niet zusje :-)