woensdag, maart 21, 2007

Mijn nieuw paradijs


Na lang twijfelen komt het er uiteindelijk toch van. Ik verlaat mijn paradijs in Dranouter en wissel het in voor mijn paradijs in Saint-Jean-du-Gard. Hopelijk voor altijd maar ik blijf toch nog met een dikke koord aan Dranouter verbonden. Het helpt natuurlijk dat mijn lief huisgenootje er na al die jaren toch blijft wonen.
Het was lang twijfelen maar uiteindelijk is het bijna noodgedwongen. Het rottige Belgische klimaat is, ondanks de warmere winters, niet aan mijn geteisterde, toch al in het zuiden gewortelde lichaam besteed. De zalige zuiderse warmte kruipt tussen mijn wervels en zorgt voor een zo goed als pijnloos bestaan ginder. De keuze is dus al bij al snel gemaakt. Kiezen tussen pijn en geen pijn. Wie geeft mij ongelijk...?

(btw, de foto komt van één van de mooiste foto-sites in Frankrijk)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey stranger, al zo lang niets meer van je gehoord en nu ga je ons verlaten... In ieder geval hoop ik dat je daar je plekje gevonden hebt. Laat nog iets weten wanneer je vertrekt, ok?

P.S. check je mail eens want die werkt niet zo goed meer vermoed ik