dinsdag, maart 27, 2007

Eindelijk

Donderdag is het zo ver. Eindelijk zijn alle administratieve zaken hier in Belgie geregeld en kan ik weer vertrekken naar het zonnige zuiden en nu is het vrij definitief. Ik keer nog wel af en toe eens terug naar Dranouter maar (als alles in Frankrijk goed gaat) niet meer om te wonen maar op vakantie. Een heerlijk gevoel moet ik eerlijk toe geven. Ik had verwacht dat ik het moeilijker ging hebben om mijn stekje hier achter te laten. Misschien zal het donderdag wat minder makkelijk zijn maar ik weet nu al dat ik hier geen spijt van zal hebben. 'k Zit al heel de dag met een mooi liedje in mijn hoofd dat mij altijd doet denken aan het zuiden (het warme lentezonnetje hier zal er ook wel mee te maken hebben)

Dit zal waarschijnlijk voorlopig de laatste post zijn op mijn blog (niet dat ik vroeger een toonbeeld was van blog-productiviteit) toch zeker tot ik in Frankrijk een internet-aansluiting heb.
Dus bij deze. Aan de weinige mensen die dit lezen, bedankt voor het lezen :-)

Ciao
e
Molti baci

1 opmerking:

Mzungu zei

En toch zal ik je missen.

Het ga je goed, daar, zo ver en toch niet. In gedachten blijf je namelijk dichter dan ooit.

*muchos besos*