woensdag, februari 22, 2006

Pijn

Het is nog veel te vroeg
weer geen slaap genoeg!
Het is nog nacht
pijn aan de macht!
Staat de klok stil?
Diep in mij hoor ik gegil!
Duurt de nacht nog lang?
Een beetje slaap is alles wat ik verlang!
Endelijk, de zon komt op,
toch ben ik nog doodop,
maar ik ben blij,
eindelijk is die lange nacht voorbij.

The Backfriend


Dit verwoordt goed wat er in me omgaat als ik na een paar uurtjes slaap wakker word en machteloos moet liggen wachten tot de vermoeidheid sterker is dan die verdomde pijn die mij net wakker heeft gemaakt.

3 opmerkingen:

Mzungu zei

Veel sterkte.

*muchos besos*


Gaƫtan

Mzungu zei

Nog dit Arianneke: ik heb een link gezet naar jouw blogje op mijn blog ;)

En: je link naar de site van Warlock werkt niet. Er staat een http// teveel.

Aria zei

'k Heb het ook gemerkt en aangepast :p thxxx