maandag, februari 27, 2006

Counter

Ik heb net een countertje toegevoegd aan mijn blog. 'k Ben er best trots op dat ik als totale leek op gebied van websites en html en dergelijke er zelf in geslaagd ben om zoiets op mijn bescheiden pagina te krijgen. Nu ben ik benieuw hoeveel mensen mijn blog bezoeken zonder er reclame voor te maken. Ik zou trouwens niet weten hoe ik hier reclame voor kan maken. 'k Heb enkel de url naast mijn naam op msn gezet. Mocht ik nu msn nog regelmatig gebruiken dan zou het misschien ook wel helpen maar ik zie wel. Wie weet zit ik dit helemaal alleen voor mezelf te typen maar who cares zolang ik me maar vijf minuten amuseer. In plaats van 'my five minutes of fame' is het 'my five minutes of amusement'. Lijkt me ook wel leuk op dit moment :-)

1 opmerking:

Mzungu zei

Ik wil een les!